Opel dealer Van der Linden van Sprankhuizen

beloont loyale klanten met uniek klantvoordeel

Al sinds 1936 staat de naam Van der Linden van Sprankhuizen gelijk aan betrouwbaarheid, hoge kwaliteit en uitstekende service bij de aanschaf, onderhoud en reparatie van Opels. “We merken dat klanten het prettig vinden om zaken met ons te doen, niet alleen vanwege ons jonge en enthousiaste team, maar ook omdat wij hen de aandacht schenken die ze verdienen”, vertelt Wouter van de Voort, directeur Opel. Loyaliteit wordt bij deze Opel dealer beloond met een gratis Servicepas waarmee vaste klanten profiteren van uniek voordeel, service en gemak.

Beste Business Development Centre van Nederland

Service verlenen en aandacht geven aan klanten die zij verdienen staat voor Van der Linden van Sprankhuizen voorop. Niet voor niets werd het klantcontactcentrum in februari dit jaar uitgeroepen tot de beste van Nederland met een score van 92% tijdens de toetsing op kwaliteit en efficiency.

Loyaliteit beloont met gratis Servicepas

Van der Linden van Sprankhuizen is altijd op zoek naar manieren om de dienstverlening nog beter te maken. In lijn met de missie “ top kwaliteit leveren voor een redelijke prijs”, is de Van der Linden van Sprankhuizen Servicepas ontwikkeld. De Van der Linden van Sprankhuizen Servicepas krijgt u bij aanschaf van auto of bij regulier onderhoud cadeau. Deze Servicepas is geheel gratis, kenteken gebonden en wordt bij elke servicebeurt weer voor een jaar verlengd.

Van band repareren tot het vullen van koelvloeistof

Op vertoon van deze Servicepas vervangt Van der Linden van Sprankhuizen gratis tussentijds de kapotte verlichting (exclusief Led en Xenon), repareren zij uw band door middel van een bandenplug en een sterretje in uw voorruit, controleren uw airco en vullen uw olie, koel-, rem- en ruitenwisservloeistof bij.

Ook u kunt in het bezit komen van deze Servicepas. Meer informatie leest u op www.lvs.nl/servicepas.

Heeft u een vraag?