Beste Opel Klanten Contact Centrum van Nederland

nu gecertificeerd Business Development Centre

Wat zijn wij trots op onze collega’s van het Klanten Contact Centrum die elke dag voor onze klanten klaar staan. Vorige week kregen zij een prachtige award en mogen zich voortaan gecertificeerd Business Development Centre noemen. Met een score van 92% is Van der Linden van Sprankhuizen de de hoogst scorende Opel dealer van Nederland. 

Vorig jaar is Opel gestart met het opleiden van de Klanten Contact Centrums. Van der Linden van Sprankhuizen heeft daaraan deelgenomen en is onlangs getoetst op kwaliteit en efficiency en behaalde een score van maarliefst 92%. Vol trots namen onze collega's het award voor gecertificeerd Business Development Centre in handen. Hard werken wordt hiermee beloond. De naam Van der Linden van Sprankhuizen staat al 82 jaar gelijk aan betrouwbaarheid, hoge kwaliteit en uitstekende service. Het familiebedrijf heeft deze reputatie opgebouwd door consequent vast te houden aan de filosofie ‘Doen wat we beloven’. 

Heeft u een vraag?